Suenan a África y a Cuba; a guateque setentero y a ambientes modernillos de hoy día. Tienen su toque intel·lectual, al fin y al cabo. Y son adictivos. Recomiendo el disco Pirate’s Choice.
Están en MySpace
BUIT
15 de novembre del 2007
Orchestra Baobab: piratas de Senegal
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
5 comentaris:
etstu, m'has tocat la fibra. Quantes hores hauré passat escoltant aquesta música de l'Àfrica Occidental. Salif Keita també procedeix d'aquest tronc musical, de la Rail Band de Bamako. Seran els astres, però diumenge quan tu estaves defensant al Carlus dels seus més que merescuts càstigs, jo estava a casa del meu amic senegalès Samba escoltant això!!
Qué grande, vaya casualidad.
El Keita empezó aquí, pero un día se picó y se fue a otra banda: les Ambassadeurs; la coña es que cada una tenía sus seguidores y sus garitos de referencia...
Por cierto, ¿tienes fichados a Bembeya Jazz? Están muy bien también.
No puede faltar la Orchestra aquest dissabte, pena perdérnoslo...
Ploro d'emoció, la intel·lectualitat flueix, flueix, flueix... sí, sí, sí...
Bembeya Jazz, guineanos y probablemente intelectuales. Es un tipo de música que no es difícil de encontrar en garitos de música en directo en toda áfrica occidental. Un año tenemos que ir a darnos una vuelta al festival de Saint Louis, en Senegal. Diría que hay más afición a la música en directo que aquí. Viva el directo, sin trampa ni cartón.
Ir al festival de Saint Louis... Eso sí que sería intel·lectual.
Publica un comentari a l'entrada